Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Після оформлення замовлення на сайті, ми його опрацюємо і підготуємо до видачі.
- Доставка кур'єром за рахунок покупця
Способи оплати
- Оплата на розрахунковий рахунок або на банківську карту
Гарантія:
Гарантія від виробника на всі вироби
Умови для обміну або повернення товару в даному випадку: Відповідно до статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернений до магазину протягом чотирнадцяти днів (14), не рахуючи дня покупки. За умови збереження товарного вигляду купленого товару, упаковки:
-Товар не був у вживанні і не має слідів носіння - подряпин, сколів, потертостей і т.п.
-товар повністю укомплектований та збережено фабричне пакування
-збережені всі ярлики та заводське маркування
-Товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
Процедура повернення товару Належної якості:
- зателефонуйте на номер та повідомте про намір повернути оплачений товар;
- Надішліть нам товар перевізником, оплативши його послуги;
- повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки (інший варіант) для повернення вартості товару;
- після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші або інший товар протягом трьох робочих днів
Обмін та повернення товару здійснюється через нову пошту або будь-якого іншого перевізника.
Повернення коштів здійснюється після того, як ми отримаємо товар.
Повернення коштів здійснюється на картку чи грошовим переказом у відділення логістичних служб.
Повернення коштів здійснюється протягом 3-х днів з моменту отримання посилки у відділенні логістичних служб продавцем
Ми покриваємо витрати доставки лише у тому випадку, коли товар був не належної якості. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець.
З усіх питань ви можете звернутися за номерами, які вказані в контактах компанії
Умови для обміну або повернення товару в даному випадку: Відповідно до статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернений до магазину протягом чотирнадцяти днів (14), не рахуючи дня покупки. За умови збереження товарного вигляду купленого товару, упаковки:
-Товар не був у вживанні і не має слідів носіння - подряпин, сколів, потертостей і т.п.
-товар повністю укомплектований та збережено фабричне пакування
-збережені всі ярлики та заводське маркування
-Товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
Процедура повернення товару Належної якості:
- зателефонуйте на номер та повідомте про намір повернути оплачений товар;
- Надішліть нам товар перевізником, оплативши його послуги;
- повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки (інший варіант) для повернення вартості товару;
- після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші або інший товар протягом трьох робочих днів
Обмін та повернення товару здійснюється через нову пошту або будь-якого іншого перевізника.
Повернення коштів здійснюється після того, як ми отримаємо товар.
Повернення коштів здійснюється на картку чи грошовим переказом у відділення логістичних служб.
Повернення коштів здійснюється протягом 3-х днів з моменту отримання посилки у відділенні логістичних служб продавцем
Ми покриваємо витрати доставки лише у тому випадку, коли товар був не належної якості. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець.
З усіх питань ви можете звернутися за номерами, які вказані в контактах компанії