Продавець ООО "РВА СЕРВИС" розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
119 відгуків
+380 (97) 383-73-79
+380 (99) 213-73-74
ул. Полтавский Шлях, 88, Харків, Україна
Кошик
ООО "РВА СЕРВИС" - ОФИЦИАЛЬНЫЙ ПРЕДСТАВИТЕЛЬ ГК "АЛЮТЕХ" В ХАРЬКОВЕ И ОБЛАСТИ

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова Пошта
  • Укрпошта
  • СамовивізПісля оформлення замовлення на сайті, ми його опрацюємо і підготуємо до видачі.
  • Delivery
  • Транспортна компанія "SAT"
  • Транспортна компанія "SAT"
  • Деливери
  • Доставка кур'єромДоставка кур'єром за рахунок покупця
  • Укрпошта

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Післяплата
  • Оплата на рахунок
  • Безготівкова оплата Степнов Іван Петрович Р/Р UA973515330000026001052134094Оплата на розрахунковий рахунок або на банківську карту

Гарантія:

Гарантія від виробника на всі вироби

Умови для обміну або повернення товару в даному випадку: Відповідно до статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернений до магазину протягом чотирнадцяти днів (14), не рахуючи дня покупки. За умови збереження товарного вигляду купленого товару, упаковки:

-Товар не був у вживанні і не має слідів носіння - подряпин, сколів, потертостей і т.п.
-товар повністю укомплектований та збережено фабричне пакування
-збережені всі ярлики та заводське маркування
-Товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.

Процедура повернення товару Належної якості:
- зателефонуйте на номер та повідомте про намір повернути оплачений товар;
- Надішліть нам товар перевізником, оплативши його послуги;
- повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки (інший варіант) для повернення вартості товару;
- після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші або інший товар протягом трьох робочих днів

Обмін та повернення товару здійснюється через нову пошту або будь-якого іншого перевізника.

Повернення коштів здійснюється після того, як ми отримаємо товар.
Повернення коштів здійснюється на картку чи грошовим переказом у відділення логістичних служб.
Повернення коштів здійснюється протягом 3-х днів з моменту отримання посилки у відділенні логістичних служб продавцем
Ми покриваємо витрати доставки лише у тому випадку, коли товар був не належної якості. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець.

З усіх питань ви можете звернутися за номерами, які вказані в контактах компанії

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner